Re: co kupić - voodoo I czy voodoo II

Autor: krist0fer (krist0fr_at_fuckyouspammers.polbox.com)
Data: Thu 15 Jun 2000 - 20:34:52 MET DST

On Thu, 15 Jun 2000 10:00:07 -0500, "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com>
wrote:

>Nie piszesz jaką kartę grafiki masz w tej chwili, ale gdy procesor będzie
>MMX to do tego typu disneyowskich gierek wystarczy accelerator 2D nie 3D.
>Wystarczy jakaś S3 Virge czy tego typu karta 2D, byle byłą na PCI...

procesorek mam p166 nie-mmx, grafika to jakiś syfny s3 4mb

>A Tarzan Disneya z całą pewnością go nie wymaga, co innego z MMX.

System requirements for Tarzan
 Pentium™-class 166MHz processor (200MHz MMX or faster recommended)
 24MB RAM (32MB RAM recommended)
 50MB free hard disk space
 Quad-speed (4x) CD-ROM drive or faster
 DirectX-compatible 2MB video card (3-D card with 4MB recommended)
 DirectSound-compatible sound card
 Supports WindowsŽ-compatible joysticks
 Supports DirectX- and Glide-compatible 3-D cards

hmmmmm jednak dopalacz pomaga... :-) wiem, bo sprawdzałem jak to
chodzi na moim PIII z TNT2 ;) niestety skończyła się era Disney's
Alladin 2D, teraz wszystko to już 3D...

ponawiam więc pytanie: czy do procka p166 nie-mmx wystarczy voodoo I -
czy voodoo II będzie szybszy i czy warto płacić 200 złotych za to
"szybciej". z artykułu pod linkiem Romka wynika, że nie warto w mojej
sytuacji kupować voodoo II - co o tym sądzicie?

krist0fer