Re: co kupić - voodoo I czy voodoo II

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Thu 15 Jun 2000 - 17:00:07 MET DST

"krist0fer" <krist0fr_at_fuckyouspammers.polbox.com> wrote in message news:3948dfa4.254173971_at_news.tpnet.pl...
> chcę kupić akcelerator do starego komputerka, który dałem synkowi.
> jest tam p166 i 64 ramu - szybszego procka już tam raczej nie da się
> wsadzić.
> pytanie - czy dokupić voodoo I czy II - czy ten procesor w ogóle
> wykorzysta voodoo II czy tylko I?
> chodzi o to, żeby w miarę znośnie chodziły tam gierki typu Tarzan czy
> Bugs Life.

Z tego co ja się orientuję to te akurat gierki nie wymagają acceleratorów
3D a jedynie 2D i procesora kompatybilnego z MMX. Jeśli Twój Pentium 166
nie jest MMX tylko ten starego typu (P54C) to gra Tarzan niestety to
wykryje i niezaleznie od zastosowanej karty grafiki nie pójdzie pełną parą.

Nie piszesz jaką kartę grafiki masz w tej chwili, ale gdy procesor będzie
MMX to do tego typu disneyowskich gierek wystarczy accelerator 2D nie 3D.
Wystarczy jakaś S3 Virge czy tego typu karta 2D, byle byłą na PCI...

Zresztą - zawsze patrz na pudełko z programem i sprawdzaj wymagania
sprzętowe. Jeśli program nie wymaga acceleratora 3D to i tak go
napewno nie wykorzysta nawet gdyby w komputerze był taki...
A Tarzan Disneya z całą pewnością go nie wymaga, co innego z MMX.