Re: Jak podkrecic AMD

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 15 Jun 2000 - 17:19:33 MET DST

Tomasz Stafinski wrote:
>A takim, że kompilacja bez ustawienia MAKE='make -jx' zwykle nie
>obciąża zbytnio proca (nie jest gorący), pracuje głównie dysk.

no nie wiem, mi "sensors" mówi, że po długiej kompilacji temperaturka
procesora wzrasta z 32-33 do 49!
jak gram w Theocracy to jest zresztą podobnie
a Win98 od razu po starcie mam 40 :-d

>A Quake w software to co innego... na procku jajka można smażyć,

pamiętam, że jak moja dziewczyna miała trefny sprzęt, to odpalaliśmy
Xy i 6 kopii quake (to było k6-2 333) i oczywiście po paru minutach
jedna kopia zdychała :-)

>Co fakt to fakt... od razu mi się wentylacja poprawia... ;-)

hmmm... z nazwiska wnioskowałem, że jesteś raczej płci
męskiej, ale oczywiście nic w tym złego ;-)))