Re: Yamaha 4416 IDE - przerywanie nagrywania !

Autor: KrzysiekB (kbalas_at_veracomp.com.pl)
Data: Thu 15 Jun 2000 - 15:42:14 MET DST

Co ciekawe też miałem takie problemy z nagrywaniem (yamaha 4416, 8426 na
IDE). Mie pomagało przełanczanie z primary slave na secondary master. Płytki
wylatywały jedna po drugiej nawet na rec x1!!! Ale od znajomego dowiedziałem
się że tez tak miał i znalazł rozw. Otóż wystarczy zwiekszyc w BIOSie
wartości 8 i 16 bit I/O latency na maksymalne (chyba 7 i 3 z tego co
pamiętam) i problem znika jak reką odjał. A myslałem ze cuda sie nie
zdarzaja....
Powodzenia w walce z Biosem
Krzysiek

ps. mo'bo to abit bh6 v1.1

Dooodzio napisał(a) w wiadomości: <8i9u9p$58n$1_at_druid.ceti.com.pl>...
>Hey !
>
> Ostatnio widziałem kilka postów , że nie którym ww. nagrywara
>"staje"
>po kilku minutach nagrywania w Adaptecu , pomy?lałem uff , na szczę?cie z
>moj? jest wszystko OK . Aż tu nagle pewnego razu zaczęła sobie "stawać" ,
>udało mi się w ten sposób 3 CDR wyrzucic , wyczy?ciłem soczewkę - to samo ,
>install nowy Adaptec 4.0 - to samo , reinstalka Win98 - to samo , (próby na
>CDRW) . Byłem troszkę zirytowany , bo kupuj?c j? miałem nadzieję , że
Yamaha