Re: Plyta BX Master + Celeron 400 = PLIZ HELP

Autor: Tomasz Krzywicki (Tomasz.Krzywicki_at_primark.pl)
Data: Thu 15 Jun 2000 - 09:24:20 MET DST

> Zainstalowalem stery do kontrolera ATA 66, wszystkie inf-y,
Nie przypominam sobie jakis infow. Wkladasz plyte CD, na ekranie
przycisk "Instalacja driverow ATA66", wcsikasz i po restarcie je masz.

Moj bxmaster pracuje na FSB=83MHz. Nie mam zadnych klopotow w promisem.
Uzywam dysku ibm ATA66. Nie mam tez klopotow z grafika TNT2 apollo.
Na przetaktowanej PCI chodza mi jeszcze (bez problemow):
- najtanszy ethernet planet
- tekram scsi
- fly video98
- sound blaster live

Jest jeszce wspodzielenie przerwania przez promisa i trzeci lub czwarty
slot PCI. Moze tu pies pogrzebany?

> 1). Czy ten cholerny kontroler ATA 66 mozna jakos wylaczyc
W biosie jesli mnie pamiec nie myli sa do tego celu przelaczniki.

> 2). Czy, skoro nie mam nic podlaczonego do ATA 66, mozna go zmusic zeby
> nie szukal dyskow przy starcie komputera (taki krecacy sie swiderek), bo
> to tylko strata czasu
Wylaczenie w biosie?

> 3). Pomimo zainstalowania driverow w managerze urzadzen mam wykrzyknik
> przy kontrolerze "Promise". Czy to skutek braku dyskow ATA 66, czy po
> prostu mam padniety ten kontroler?
Mam dysk ATA66 i nie mam wykrzyknika. Moze przy braku tak jest?
Czy dobrze zainstalaowales driver? Instaluje sie go jako kontroler SCSI.
Tomek