Re: ktora nagrywarka lepsza

Autor: Dark Rider (nospam.Dark.Rider_at_poczta.fm)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 21:02:25 MET DST

Użytkownik !No Regret <lisa19_at_kki.net.pl> w artykule
news:ON215.27536$qi.668562_at_news.tpnet.pl napisał...
(...)
> Udowodnić proszę bardzo ! Załatw sobie nagrywareczkę IDE, np. : Philips,
> Smasung, Ricooh itp. i spróbuj nagrać audio albo skłądaka (data) z duż
> ilościa katalogów ! Jestem pewien, że min to będą 2-3 bady i przy

takie programy jak Adaptec easy cd creator najpierw te wszystkie male
pliczki i duza ilosc katalogow pakuja do jednociagowego pliku.
nie ma problemu z nagrywaniem - to byloby zbyt glupie gdyby producenci
tego nie przemysleli oni raczej sa madrzejsci od nas ;-))
poza tym zawsze mozna sobie zmienic wielkosc "keszowania" dla
katalogow i dla nazw - CacheMan sie klania.

pozdrowionka
DR

--
Wyslano przy pomocy niezarejestrowanej wersji programu T-Mail 1.06
Informacje o programie i najnowsza wersja: http://aptus.pl/programy/