Re: Odp: ktora nagrywarka lepsza

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 10:28:15 MET DST

"!No Regret" wrote:

> Zawsze nagrywarki SCSI są lepsze od IDE ! Szczególnie przy zapisie
> ścieżek (IDE robią byki). Za to SCSI są troszkę trudniejsze w instalacji.

No nie facet teraz to juz mnie rozwaliles ... najpierw ten CTX a teraz
tez sciezki ;))) Czy ty naprawde wiesz o czym mowisz? Bo ja sadze ze nie
... lepiej nie wypowiadaj sie na tematy o ktorych nie masz pojecia lub
granicza one z laicyzmem :>>>

A co do trudnosci - to to jest cholerny problem ... fakt zezworkowanie
LUN'u nagrywarki SCSI trzema zworkami jest naprawde
duuuuuuuuuuuuuuuuuuuzo bardziej skomplikowane od zabawy jedna w
przypadku napedu IDE.

A juz nie wspomne o naprawde ciezkim zadaniu jakim jest zainstalowanie
kontrolera SCSI pod systemem ...

> Aha to jeszcze zależy czy chcesz nagrywać masówkę czy tylko dla siebie ?
> Masówka zawsze SCSI bo IDE szybko wysiadają !!!

I znowu kompletny brak wiedzy ... idac dalej tym tropem mozna z
premedytacja stwierdzic ze np. moj S.P. Ricoh 6200A (IDE) zepsul sie 3x
tylko dlatego bo byl IDE, a wersje S (SCSI) sypaly sie tylko dlatego bo
akurat wlasciciel mial cholerenego pecha - no bo przeciez "...zawsze
SCSI bo IDE szybko wysiadają!!"

:-)))

--
Maciej Machacz