Odp: DXTC i FSAA - co to jest.

Autor: Łukasz Drozd (drozd_at_pro.onet.pl)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 18:08:17 MET DST

Użytkownik Daniel Chlodzinski <dch_at_softsystem.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:W2K15.9336$DC.229350_at_news.tpnet.pl...

> Łukasz Drozd <drozd_at_pro.onet.pl> wrote in message
> technologie
>
> Jestes pewien ze to do kart Riva TNT ? Bo ja Ci powiem ze na pewno chip
tnt
> i tnt2 nie obsluguje dxtc i fsaa.

Oto fragment readme.txt do tych sterowników
====
NVIDIA Display Driver for Windows 9x version 4.12.01.0514,
04/05/2000
====

Operating systems supported
---------------------------
Microsoft Windows 95
Microsoft Windows 98

Adapters supported
------------------
NVIDIA RIVA TNT
NVIDIA RIVA TNT2
NVIDIA RIVA TNT2 Pro
NVIDIA RIVA TNT2 Ultra
NVIDIA Vanta
NVIDIA RIVA TNT2 Model 64
NVIDIA Aladdin TNT2
NVIDIA GeForce 256
NVIDIA GeForce DDR
NVIDIA Quadro
NVIDIA GeForce2 GTS

To jak jest????????

> dxtc - directx texture compresion czyli skompresowane teksturki.
> fsaa - full screen anti aliasing - czyli ostatni hit w dziedzinie 3d,
mocna
> strona voodoo5 , zaimplementowana takze w gf256 i gf gts ale ja posiadajac
> gf256 nie zachwycam sie tym fsaa. Co robi w praktyce - wygladza wszelkie
> krawedzie siatek i gry w 800x600 wygladaja juz pieknie, niestety fsaa
obniza
> znacznie fps ale czego sie nie robi dla jakosci obrazu.
> Jesli masz tnt to daj sobie spokoj z tymi nowymi sterownikami, raczej nic
> [...]
Zajrzyj sobie na chipa czerwcowego - tam są te sterowniki.

--
Pozdrawiam,
 Łukasz "Simplex" Drozd | drozd_at_pro.onet.pl