Re: DXTC i FSAA - co to jest.

Autor: Daniel Chlodzinski (dch_at_softsystem.pl)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 13:32:06 MET DST

Łukasz Drozd <drozd_at_pro.onet.pl> wrote in message
> nVidia wypuściła sterowniki (beta) do kart Riva TNT obsługujące
technologie
> "DXTC i FSAA". Co to za skróty? Co oznaczają?
> Czy warto zainstalować te sterowniki (czy będzie np. przyrost mocy w
> grach?)

Jestes pewien ze to do kart Riva TNT ? Bo ja Ci powiem ze na pewno chip tnt
i tnt2 nie obsluguje dxtc i fsaa.
dxtc - directx texture compresion czyli skompresowane teksturki.
fsaa - full screen anti aliasing - czyli ostatni hit w dziedzinie 3d, mocna
strona voodoo5 , zaimplementowana takze w gf256 i gf gts ale ja posiadajac
gf256 nie zachwycam sie tym fsaa. Co robi w praktyce - wygladza wszelkie
krawedzie siatek i gry w 800x600 wygladaja juz pieknie, niestety fsaa obniza
znacznie fps ale czego sie nie robi dla jakosci obrazu.
Jesli masz tnt to daj sobie spokoj z tymi nowymi sterownikami, raczej nic
nie dadza.

Daniel