Re: Odp: Monitor 17"

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Tue 13 Jun 2000 - 12:59:15 MET DST

On Mon, 12 Jun 2000 21:28:35 GMT, "Drookash"
<byczektom_at_poczta.onet.pl> wrote:

>rynku.
Od siebie dodam, ze jak niedawno chcialem kupic dobra 17stke to
niestety Philipsy odpadly dosc szybko z zawodow (cena do 1900).
Ta marka byla dobra 1.5 roku temu, teraz jada na starej opinii
(laikow0 i nic wiecej. stanowczo nie polecam nowych wynalazkow
Philipsa do zastosowan graficznych.

>BZDURA !!! MoĹźe seria S, ale nie seria B ani P. Mam 107B10 i przy 1280x1024
>na 85Hz i ostry wyraĽny obraz. Widziałem na półce w sklepie jak wygl±da
>obraz z LG i tego mojego. LG był 200 zeta tańszy, a ja i tak kupiłem
>Philipsa :)
Ja sprawdzalem i B i P i niestety rzejrzalem w sklepie kilka
podpietych do kary Matroxa i sobie darowalem. Zamiast tego kupilem
Samsungi 700IFT. Niestety nie miszcza sie one chyba w kryteriach
cenowych.

>O przepraszam seria B i P maj± plamkę 0,25 na 0,22 !!! i ciemne szkło o
>wysokim kontraÂście.
Zeby maly jeszcze nenaganna zbieznosc i geometrie to byloby niezle....

>Samsung - czemu nie, ale LG to nic specjalnego, oprócz Flatrona nic im się
>nie udało :)
He he1 A moj kumpl ma jakas smieszna 15' LG i swieci znacznie lepiej
niz moj stary Phil105MB.

GLide