Re: Monitor 17"

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.net.pl)
Data: Tue 13 Jun 2000 - 22:29:21 MET DST

> BZDURA !!! Może seria S, ale nie seria B ani P.
O czym ty piszesz? Seria 17" to serie s- najgorsze paramtry i najtanszy
lepszy p+ a jeszcze lepszy IFT a serie B to juz histria, moze jeszcze masz
ja w sklepie.

> Mam 107B10 i przy 1280x1024
> na 85Hz i ostry wyraźny obraz. Widziałem na półce w sklepie jak wygląda
> obraz z LG i tego mojego. LG był 200 zeta tańszy, a ja i tak kupiłem
> Philipsa :)
Nie rozumiesz mnie, prownuj dwa monitry przy tych samych paramtrach i tak
jak wezmiesz Samsunga 710s w 1024x768 i 85Hz to masz jego graniczne
wartosci. Zrob porownanie np przy 75Hz i wtedy zobacz jakie beda roznice.

> firm.

> O przepraszam seria B i P mają plamkę 0,25 na 0,22 !!! i ciemne szkło o
> wysokim kontraście.
Czy ja cos pisalem o plamce ? Cos ci sie pokrecilo.

> Samsung - czemu nie, ale LG to nic specjalnego, oprócz Flatrona nic im się
> nie udało :)
Przeciez ja nic nie pisalem o LG. Dla mnie to takze chlam a Flatron mozna
kupic bo dostaniesz do niego odkuzacz. :-)))))))))))

--
Pozdrawiam
              ***The EaGle***