Re: Odp: Odp: ktora nagrywarka lepsza

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Tue 13 Jun 2000 - 10:48:50 MET DST

"!No Regret" wrote:

> Wlasnie tak,,mistrzu wszechwiedzacy'' - nagrywarki IDE maja o wiele krótsza
> zywotnosc w porównaniu z SCSI !!!
> i to jest fakt, ale skad ty to mozesz wiedziec skoro nagrywasz sobie 1 CD na
> tydzien ! Nie wypowiadam sie co do firmy Ricooh bo na stolec nie bede tracil

Tak, to jest niezaprzeczalny fakt - oczywiscie wszyscy od tym wiedza ze
najczesciej psujacym sie elementem w nagrywarce jest jak najbardziej
sama elektronika, wszyscy przeciez wiemy ze optyka jak i mechanika
napedu jest trwala i nic jej nie rusza... a to ze z reguly wersja
nagrywarki IDE od SCSI rozni sie jedynie interfejsem (czyli wlasnie
modelem elektroniki) wlasnie o tym swiadczy ;-)))

Co do nagrywania 1CD na tydzien - no no Kolega jest naprawde domyslny
... albo ja jestem taki niezly zeby statystycznie w przeciagu dwoch lat
wykonczyc cztery nagrywarki, albo mam wrecz niewyobrazalnego pecha. No
coz jestem geniuszem i wystarcza mi nagranie AZ 25CD zeby nagrywarka
nadawala sie do serwisu ;-)))

Moze zaczne swiadczyc uslugi innym Grupowiczom w wykanczaniu sprzetu?
:>>

> jezyka. Podesle Ci 1 z moich kontrolerów (jest dosc stary) zobaczym czy
> bedziesz dalej taki mocny w gebie :)

Pytanko w kwestii formalnej - co ma wspolnego kontroler do awaryjnosci
nagrywarki? A moze Kolega ma problemy z zainstalowanie takiego czegos w
systemi - no coz nie wszyscy sa geniuszami tak jak ja ;-)))

A tak na koniec to sznowny Kolega molgby poczytac Netykiete, a jesli
takowej nie posiadasz to Ci z przyjemnoscia pomoge i podesle.

Dla wyjasnienia - odpowiadajac cytuje sie tylko konkretne czesci postu
poprzednika, a nie calosc piszac na koncu wszystko razem.

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl