LT Win Modem (ACORP-56PML)

Autor: Jelo (env_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 21:08:10 MET DST

Witam

To oczywiscie nie moj modem!,
o czym swiadczy to, ze czytasz ta wiadomosc :>

Powiedzmy ze to "kogos z rodzinki"...
No normalnie, az mi wstyd ze nie umiem zainstalowac modemu...
ale przy nim wymiekam ;)

Jak dziala?
Wybiera numer i piszczy... powiedzmy ze dzwiek pomiedzy zajete, a nikogo nie
ma :>
piszczy... piszczy, troche cos tam slychac w tle jak ten z TePSy sobie
piszczy tez,
ale ten LT Win Modem, raczej nie zwraca na to uwagi... i dalej sobie
piszczy.
Na koniec jeszcze troche poszumi i pisze, ze sie nie mogl polaczyc z
kompem...
A jak sie wybiera z explorera, to linia jest zajeta... :>

Podsumowujac, modem jest po prostu......... hmmm....... fajny!
Fakt, ze koszta jego uruchomienia (tpsa), juz chyba przerosly koszta samego
modemu...
tez pociesza :>

To taki oczywiscie SOFT modem, bez DSP i takich tam...

I niby wszystko jest ok,
no moze oprucz tego ze COM3, ma IRQ 10
i instaluje sie (zamiast com'a) Controllerless Modem Port
ktorego nigdzie nie da sie wybrac ;> a on ma IRQ 9 :>
Com 3 nie ma, ale modem sie na nim widzi,
a raczej przechodzi DIAGNOSTYKE pomyslnie :>
no i nie ma zadnych konfliktow, a dziala jak dziala...

Moze ten... wysokiej klasy modem nie lubi sie z W95SE?
hmmmm...
Bo kiedys na W95i8 nawet podobno dzialal,
ale dla mnie to i tak dobre... na sciane :>

Pytanie konkursowe brzmi: co z tym zrobic?

Pozdrawiam