Re: Odp: ktora nagrywarka lepsza

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Tue 13 Jun 2000 - 10:29:23 MET DST

"!No Regret" wrote:

> Udowodnić proszę bardzo ! Załatw sobie nagrywareczkę IDE, np. : Philips,
> Smasung, Ricooh itp. i spróbuj nagrać audio albo skłądaka (data) z duż
> ilościa katalogów ! Jestem pewien, że min to będą 2-3 bady i przy
> przegrywaniu synchronicznym nawet Teac wysiądzie - wiem bo już miałem
> nagrywareczki IDE i problemy (każdy zaczyna od czegoś :)

Zaraz zaraz zaraz nagrywanie plytki to nie to samo co nagrywanie
dyskietki - tutaj dane ida ciaglym strumieniem, niezaleznie czy to jest
jeden plik 650MB czy tez 650tys plikow 1kB, wiec teraz pytanie - czym
sie rozni nagrywanie takiego pliku od drugiego przypadku kiedy tych
plikow jest x razy wiecej? Jak dla mnie NICZYM jesli chodzi o punkt
widzenia ze strony sprzetu.

I jeszcze jedno - co to jest za naukowy termin "przegrywanie
synchroniczne" - czyzby chodzilo o robienie kopii plytki w locie "on the
fly" ? Jesli tak, to w tym momencie jesli cos sie posypie to bedzie to
tylko i wylacznie wina cdromu, a nie nagrywarki (brak ciaglosci
transferu, problemy np. z jitter correction etc.)

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl