Sprzedawanie uzywanych częśći komputerowych

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 20:21:48 MET DST

Jacek Fiok wrote:

> Nie będziesz się chyba próbował ze mną kłócić, że wymienione przez Ciebie
> metody są proste, szybkie i bezbolesne.

Nie wiem, nie mam doświadczenia. Nigdy nie kupowałem jeszcze niczego na eBayu
ani innych giełdach internetowych ale wygląda mi na to, że ludzie tam handlują
używanym sprzętem z powodzeniem. W przypadkach oszustw sprzedawca lub kupujący
jest rejestrowany i drugi raz mu się to nie uda... Każdy kupiec czy sprzedawca
ma ocenę na którą zapracował sobie w historii. Najtrudniej ocenić kogoś kto
jest nowy - to oczywiste, ale w przypadkach drobnych transakcji niewiele
tracisz a i firma organizująca taką giełdę (np. eBay) ma pewne możliwości
wpływu na klientów i egzekwowania w pewnych granicach uczciwości.

> Jeśli już, to chyba na news:pl.ogloszenia.sprzedam - to bym zrozumiał.

Też opcja - masz rację, nie pomyślałem o niej, dzięki.

> Allegro - OK, w Polsce, może w większości przypadków ludzie są słowni i
> jakoś to będzie.

Nie znam Allegro - co to za serwis?

> Ale za pośrednictwem tamtych... no tak chyba że piszesz z USA.

Nie jedyny jestem, który pisze zza granicy...

> Ale generalnie jesteśmy na Polskiej grupie i mówimy o tutejszych
> realiach, a one są, jakie są.

Tutejsze to znaczy jakie? Zapomniałeś, że internet to idea globalnej wioski?
Niczego nie zakladaj, niczego się nie domyślaj... możesz gadać równie dobrze z
kimść z Pcimia co z Vancouver w Kanadzie lub Melbourne w Australii.