Re: Monitor 17"

Autor: Waldek Suszynski (swaldi_at_gonzo.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 13:39:17 MET DST

Witam

> Mam do wyboru:

ciach....

> Nec Trinitron FE700 - 1155

Dwa miesiace temu mialem ten sam problem. Po dwoch wizytach w sklepie bylem
tylko pewien ze bedzie to cos plaskiego i teraz mam NEC FE700. Oczywiscie wez
programik do testowania i sprawdz ktory organoleptycznie bedzie Ci sie podobal
najbardziej- parametry w tym zakresie cenowym sa do siebie zblizone.
Pozdrowienia Waldek

P.S. jezeli bardzo Ci beda przeszkadzaly dwie pozime linie (druciki
podtrzymujace maske) to raczej nie kupoj Trintronow. Mi przeszkadzaja tylko jak
sie wpatruje w nie, a w czasie pracy tak jakby ich w ogole nie bylo.