Re: Jaka plyte kupic ?

Autor: Tomasz Krzywicki (Tomasz.Krzywicki_at_primark.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 13:19:04 MET DST

Piotr Traczykowski wrote:
> moze masz i racje ale cala dyskusja dotyczyla 133A, a nie poprzednich modeli
> wiec nie pisz takich bzdur, mam ta plyte mialem na niej trzy rozne karty
> grafiki (savage4, intle740, teraz tnt2) nie ma z tym zadnych problemow.
Nie ma problemu jasli nie probujesz wyjsc poza ramy Word/PainShop/Gry3D,
choc w ostatnim przypadku problemy juz sie zaczynaja.
Np. o karcie video z via zapomnij. Chodzi, ale jak...

> A co do BX - moze nie instalowales nigdy Linuxa na np. Abicie BE6-2 albo Gigabyte
> (numeru nie pamietam) i chciales wykorzystac kontorlery udma66 ? Jezeli nie,
> to raczej EOT.
Co to EOT? Jesli miales problemy to pociesz sie ze wlasciciele Abitow
maja
problemy z ATA66 nie tylko w linuksie. Nie jestes sam.
Z drugiej strony nie spodziewaj sie ze do niekomercyjnego produktu
bedziesz mial
taki sam support jak do systemow pracujacych w milionowych kopiach.
Prawde powiedziawszy nie mozesz sie nawet skarzyc bo na kogo? Na Linusa?
Moze raczej na siebie. Nie ma sterownikow - nie bedzie az ktorys z
uzytkownikow
linuksa je napisze. To nie produkt komercyjny.
Oczywiscie dobra firma wypusci do swoich produktow drivery na linuksa,
ale
nie w pierwszej kolejnosci bo coz znaczy ten milion instalacji linuksa
w porownaniu do setek milionow instalacji windozow wszelkiej masci.
T.