Re: Firma plyt glownych - jak the BEST ?

Autor: Tomasz Krzywicki (Tomasz.Krzywicki_at_primark.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 13:08:29 MET DST

> Szczeglnie Gigabyte na rowni z Asusem
> :-))))))))))))) Ubawiles mnie.
> zakladajac, ze BE6II jest wpadka Abita to Asus taka sama mial z
> modelem na I820
Nie ma sensu pisac o i820. Zreszta to nie wina asusa tylko intela.

> - to tez powinno zawazyc na twoim rankingu i Asus
> powinien wyladowac obok AOpena.
Ho ho.

Nie ma sensu robic rankingu ogolnego. Jedne firmy robia marne plyty
na VIA a fenomenalne na BX (np. microstar). Ze znanych mi firm wlasnie
asus potrafi robic rowne produkty na roznych chipsetach.
ABITa dyskwalifikuje zaglerka biosami - firma powinna wypuscic plyte do
ktorej
najwyzej jedna zmiana biosa bedzie potrzebna po roku dwoch a nie co
tydzien

> Z tego wniosek, ze najlepsze plyty robi Gigabyte ;-)
> Glide
Nie znam produktow Gigabyte wiec nie wiem czy to pochwala tej firmy
czy sarkazm.

Nie polecam atrenda.
T.