Re: Jaki monitor 17''

Autor: Rafał Kostecki (Rafal.Kostecki_at_nata-software.com.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 09:57:53 MET DST

To jest wieloczęœciowa wiadomoœć w formacie MIME.
--------------C5413D932EDB8716486C69A8

Sorry, ale zle sformulowalem pytanie. Chodzilo mi o to, w ktorym sklepie
w Warszawie mozna najtaniej kupic ww. monitory.

Pozdrawiam
Rafal

Maciej Machacz napisał(a):

> Przykro mi bardzo, ale jak znajdziesz naprawde dobry monitor 17" z
> idealna geometria i jakoscia obrazu oraz plaskim kineskopem do w/w kwoty
> to jestes naprawde niezly.
>
> Takie sa fakty ze na dzien dzisiejszy porzadny monitor kosztuje od ok
> 2200zl wzwyz (np. Ilymama Visionmaster na kineskopie Mitsubishi
> Diamondtron)
>
> --
> Maciej Machacz
> xenes_at_ds13.agh.edu.pl
> ICQ:54914949
--------------C5413D932EDB8716486C69A8

begin:vcard
n:Kostecki;Rafal
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1
email;internet:Rafal.Kostecki_at_nata-software.com.pl
end:vcard

--------------C5413D932EDB8716486C69A8--