Re: Jaki monitor 17''

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 05 Jun 2000 - 21:40:59 MET DST

Sebek wrote:

> Pomozcie co wybrac.
> Wymagania: idealna geometria, ostrosc obrazu bez rozmywania na brzegach i po
> rogach, 1280x1024x85Hz, chetnie plaski. Do 20 baniek.

http://www.viewsonic.com/ i szukaj modelu PF775. ja kupilem model
z kineskopem FD Trinitron. btw. on wyciaga 1600pix przy prawie 80hz :)
ale dokladnej liczby nie pamietam.

aha, to wazne. jesli decydujesz sie na jakies trinitrony (to banka
sony),
to wez pod uwage ze bedziesz mial dwa delikatnie ciemniejsze paski
gdzies tak 1/3 od gory i dolu. to dwa preciki ktore podtrzymuja
maskownice
ktora jest w calosci z precikow. widac to ledwie ledwie na jednolitym
bialym. niektorym to przeszkadza, mi nie :) przynajmniej oczy nie pieka.

aha. ekran zupelnie plaski jak szyba. powinienes sie zmiescic w kwocie,
chyba ze chcesz oryginalnego sony G200. ten sam kineskop, drozszy, ale
elektronika gorsza.