Re: LiveWare ver. 3.0 i SB Live 1024

Autor: Marek Nazarko (mnazarko_at_nospam.bigfoot.com)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 08:04:50 MET DST

..machine running, bzz, bzz.., Fri, 09 Jun 2000 11:35:08 +0200, bzz,
bzz ..., Jacek ... bzz, bzz..., wrote :

>i slusznie przelozyc SB w inny slot i powinno ruszyc.
>LIVEWAre 3.0 pojdzie na SB LIVE 1024. Aktualnie mam w domu zainstalowane.

no to moze macie jakis pomysl dla mnie:
mam NT i 98 w jednym kompie. Wczesniej mialem plyte SIS (P120) i
SBLive chodzil zarowno w 98 jak i NT. Teraz zmienilem plyte na Tyan TX
(P166) i pod 98 wszystko pieknie dziala.
Pod NT oczywiscie nie bylo tak rozowo - komp wieszal sie przy starcie.
Wyczyscilem wiec rejestr sprzetowy, i wystartowal. Niestety nie
widzial SBLive - jedyna ikonka jaka byla to do miksera. Ale proba jej
uruchomienia skoczyla sie kompletnym zwisem!
Chcac nie chcac odinstalowalem oprogramowanie do SBLive, sciagnalem
najnowsze z www.x86.pl i odpalilem instalke. I w momencie uruchamiania
install shielda tej instalki jest to samo - kompletny zwis! Nawet sie
blue screen nie pokazuje.
Oczywiscie probowalem przelozyc karte do innego slotu - pod Win98
wszystko ok pod NT to samo - zwis na instalce.
Ma ktos jakis pomysl?

Marek Nazarko