Re: Abit BE6-2 czasem nie widzi karty graficznej

Autor: Michas (mcyran_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 15:04:14 MET DST

> skad ja to znam. mam to samo, podobnie jak conajmniej kilka innych osob.
> Ogolne wnioski sa takie ze trzeba do tego Abita wpakowac jakis
beznadziejny
> zasilacz !!!!!!!!!!!!!! moze to jest dziwne ale z dobrymi zasilaczami
> Enlight, Chieftaic itd po prostu ta plyta ma jakies problemy. Paranoja,
nie
> pierwsza i nie ostatnia jezeli chodzi o Abia Be6-2

Potwierdzam - mialem dokladnie to samo tylko odwrotnie :)
- z badziewnym zasilaczem (obudowa za 110,-) nie wlacza sie,
- z zasilaczem z Enlighta - po problemie - chociaz czasami (raz na kilka
tygodni) sie to jeszcze zdarza.

Szczerze powiedziawszy do chcialbym sie wreszcie dowiedziec w czym tak
naprawde tkwi ten problem z Abitami.

Pozdrawiam
Michal