Office, polskie fonty i niemieckie umlauty

Autor: Henryk Marczak (hemaru_at_priv5.onet.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 06:24:07 MET DST

Witam serdecznie!

Niejednokrotnie zdarza mi się potrzeba użycia w polskim tekście,
pisanym polską czcionką znaków diakrytycznych z innych języków, np.
niemieckich umlautów. Miałem taką potrzebę w Wordzie, a ostatnio w bazie
książek w Accesie, przy zapisywaniu nazwisk niemieckich autorów.
Jak tego dokonać (aby tak zapisany tekst był, później czytany prawidłowo
także przez drukarkę)?

Pozdrawiam!

Hemar
hemaru_at_friko5.onet.pl