Odp: Odp: Sony Monitory

Autor: CyboRKg (cyborkg_at_dino.open.net.pl)
Data: Mon 12 Jun 2000 - 03:05:40 MET DST

Użytkownik Marcin Folek <kelof_at_home.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:hjH05.13985
> Posiedz kiedys przez caly dzien i noc to poczujesz ile znaczy ostry obraz
i wysokie odswiezanie...Moj
> znajomy ma PS790 i tez nigdy na niego nie narzekal (procz tego, ze musi
> wymienic swoja 19" na jakis z serii perfect flat:))).. To sa naprawde
solidne
> monitory, i znacznie tansze od porownywalnych modeli Sony.. sprawdz ceny,
bo
> nielatwo kupic dobra i niezbyt przesadnie droga 17" ktora wyciagnie bez
> problemu 85Hz w 1280x1024

Akurat wiem dobrze ile to znaczy! Nieraz zdarza mi sie przesiadywac przed
monitorem po 24g. non-stop i duzo dluzej... ;-)
I chociaz siedze "w temacie" od ponad 10 lat ciagle nie mam problemow ze
wzrokiem, dlatego uwazam , ze nie warto oszczedzac poszukujac gdzies tanich
rozwiazac, a lepiej postawic na towar markowy i dobrze sprawdzony!
Btw, mam monitor Sony Multiscan 110ES 15" oczywiscie :-) Wbrew powszechnej
modzie uwazam, ze 15 sa najlepsze! Chodzi o zasade, ze odleglosc wzroku od
srodka monitora powinna wynosic 2,5 przekatnej ekranu; czyli w przypadku
15-tki ok. 1metra (w praktyce nigdy nie siedzi sie dalej) Dlatego IMHO dobra
15-ka bije na glowe wszystkie inne monitory ;-) Pozdrawiam!

--
CyboRKg