Re: Odp: Sony Monitory

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com)
Data: Sun 11 Jun 2000 - 09:35:41 MET DST

In article <8hva2l$k95$1_at_devnull.open.net.pl>, "CyboRKg"
<cyborkg_at_dino.open.net.pl> wrote:
> Taaaaaaa, zaloze sie ze kolega nimi handluje ;-) A ponadto posiada jakis
> jedyny w swoim rodzaju, nieomylny program do pomiaru
> "renomy firmy"
Jejc.. zaraz handluje... Po prostu to niezle monitory.. maja praktycznie
nieograniczone mozliwosci regulacji.. przy czym nie spotkasz sie z rozmytym
obrazem na rogach, czy znieksztalceniami geometrii. Od pol roku mam PF775 i
naprawde jakosc i ostrosc obrazu sa doskonale (w porownaniu do poprzedniego,
nawet calkiem niezlego IBM M55 to naprawde zauwazalna poprawa jakosci
obrazu)... Posiedz kiedys przez caly dzien i noc piszac jakis programik
zaliczeniowy to poczujesz ile znaczy ostry obraz i wysokie odswiezanie...Moj
znajomy ma PS790 i tez nigdy na niego nie narzekal (procz tego, ze musi
wymienic swoja 19" na jakis z serii perfect flat:))).. To sa naprawde solidne
monitory, i znacznie tansze od porownywalnych modeli Sony.. sprawdz ceny, bo
nielatwo kupic dobra i niezbyt przesadnie droga 17" ktora wyciagnie bez
problemu 85Hz w 1280x1024

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming