Re: DO STUDENTÓW INFORMATYKI NA POLITECHNICE W STOLICY

Autor: Toper (toperek_at_interia.pl)
Data: Sun 11 Jun 2000 - 01:21:51 MET DST

Wy to macie prze.....bane, ja jestem z tego "gorszego" elektrycznego, ale
jak zaczynałem to nie było niestety jeszcze informatyki na elektrycznym.
Ogólnie na elektryczny na pewno jest się łatwiej dostać i łatwiej tam
wytrzymać, ale po elektronice ma się lepszy start (chyba).
Wybierz co uważasz (mniej lub więcej się męczyć, ale jednocześnie mniej lub
więcej wiedzieć)

Pozdrawiam
Toper