jak podkręca się procesor ? (laik)

Autor: marek b (burteam_at_polbox.com)
Data: Sat 10 Jun 2000 - 13:03:40 MET DST

Wybaczcie grupowicze za zadanie tego samego pytania po raz drugi.
Ponieważ jestem (trochę) laikiem - Waszego żargonu nie bardzo rozumiem.
Jedna osoba odpowiadająca odesłała mnie do literatury, której nie mam pod
ręką; druga pisze, że na fsb 75 mi tylko pójdzie ( co to znaczy?).

Powtórzę więc pytanko i wdzięczny będę za podpowiedź troszkę
dokładniejszą......

Czy wystarczy tylko przełączyć z 7.0x na więcej ( wg. opisu w instrukcji
płyty ) czy coś jeszcze ?
Do jakich wartości można go podkręcić bezpiecznie ?

procek: celeron 466
RAM 64 MB
grafika TNT2
SB LIVE
płyta: PCI/AGP Mainboard BX2000
CPU BUS Frequency Selection ( JP15 ) mam na 66 MHz
CPU Rattio Selector: U17
jest teraz ustawione na 7.0 x czyli wg. instr.płyty właśnie na celeron 466,

mój bios (może będzie potrzebna ta informacja ):
ROM PCI/ISA BIOS
(2A6LGJ1F)
MOS SETUP UTILITI
AWARD SOFTWARE