Re: Problem (?) z karta muzyczna

Autor: Hubert Grzegorzewski (wlasciwy_adres_jest_w_poscie_at_hotmail.com)
Data: Sat 10 Jun 2000 - 13:04:33 MET DST

"Crazy Yogurt" <rodak_at_teta.com.pl> wrote in message
> THX...
> Tak myslalem wlasnie...
> Zdziwilo mnie tylko to, ze karta technologicznie starsza to potrafi a moja
> ni :(
> Dziwna jest ta polityka producentow sprzetu :(((
>
> pzdr
>
> Y (C)

Twoja karta tez to potrafi, wystarczy tylko przestawic w Winampie, zeby
odtwarzal przez DirectX a nie bezposrednio przez karte dzwiekowa
(Plugins->Output, trzeba zmienic z WaveOut na DirectSound). Powinno
zadzialac, nie bedzie sie kumpel dluzej chwalil, ze ma lepsza karte
;))))))))

Pozdrawiam
Hubert
hubert(at)topnet.pl