Odp: Warto wymieniac CDROM ?

Autor: CyboRKg (cyborkg_at_dino.open.net.pl)
Data: Sat 10 Jun 2000 - 11:19:16 MET DST

Użytkownik HackemoN <hackemon_at_mindspring.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8hrv2o$771$1_at_slb2.atl.mindspring.net...
> Cze,
>
> Mam swojego AOpen CD-E940/AKU (40x)
> z sierpnia 98 i mam mozliwosc wymiany go
> na zupelna nowke Hitachi CDR-8335 (24x).
> (Nowka w tym sensie, ze jest w zafoliowanym
> pudelku czyli fabrycznie nowa, ale produkcja
> lipiec 98).
>
> Czy lepiej by bylo zostawic stary 40x czy wziac
> nowy 24x ? Aha, stary ma UDMA, nowy nie.
>
> Czy Hitachi ma lepsza opinie od AOpen ?

IMHO odtwarzacze x24 sa najlepsze - chodzi mi o stosunek predkosci do
dokladnosci odczytu. Btw, nie spotkalem jeszcze programu, ktory wymagalby
predkosci wiekszej niz x12 ;-) ; z tym, ze te wolniejsze (x12 , x16) nie
potrafia odczytac wszystkich formatow (np. przy bezposrednim kopiowaniu z
cd romu na nagrywarke) F-ma Hitachi jest bardzo dobra jesli chodzi o
dvd-romy; w przypadku cd-romow nie mam zdania... Ale na twoim miejscu
zdecydowalbym sie na wymiane :-) Pozdrawiam!

--
CyboRKg