Re: Dziwny Word

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 10 Jun 2000 - 11:29:19 MET DST

"Michał Szulc" wrote:

> Mam nastepujaca sytuacje:
> Uruczamiam Worda 2000 (lub 97) i otwiera mi sie jakis plik ktory kiedys uzyw
> alem, ale ktory nawet nie jest zapisany. Po prostu jakby nowy dokument, tyle
> ze ma jakies smieci. Za kazdym razem musze go czyscic, zeby cokolwiek napisa
> c.
Wydaje mi sie, ze zasmieciles sobe szablon normal.dot, znajdujacy sie w
katalogu c:\program files\microsoft office\szablony. Albo go usun (Word
sam go odtworzy z domyslnymi ustawieniami, albo po uruchomieniu Worda i
otwarciu tego pliku ze smieciami wyczysc go, a nastepnie zapisz jako
szablon o nazwie normal.dot i katalogu j.w.

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl