Re: Linux i kompatybilnosc sprzetowa

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak (kon_sob_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 22:19:49 MET DST

Artur Sas napisał(a) w wiadomości: <8hqtln$q7v$1_at_korweta.task.gda.pl>...
>Mam dosyc zamulonej Windozy i w ciagu kilku tygodni zainstaluje Red Hat
Linuksa/KDE na

Nie no kilka tygodni to nawte full-debian sie nie instaluje ;-)

>nowym komputerze. Mam jednak pewien dylemat.
>
>Czy Linux bezproblemowo pracuje na maszynach z nie -Intelowskimi chipsetami
(VIA,
>Alladin, SiS, AMD)

A owszem sprawdzone empirycznie

>oraz z plytami all-in-one (ze zintegrowana grafika i dzwiekiem).

tego nie wiem, ale na poczatek polecam moze mandrake 7.0 (ludzie zaraz
powiedza ze to jest beee) ale ma za to sporo sterow do roznych nowych
dziwadel

Od