Linux i kompatybilnosc sprzetowa

Autor: Artur Sas (artursas_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 16:06:47 MET DST

Mam dosyc zamulonej Windozy i w ciagu kilku tygodni zainstaluje Red Hat Linuksa/KDE na
nowym komputerze. Mam jednak pewien dylemat.

Czy Linux bezproblemowo pracuje na maszynach z nie -Intelowskimi chipsetami (VIA,
Alladin, SiS, AMD) oraz z plytami all-in-one (ze zintegrowana grafika i dzwiekiem). Od
tego bedzie zalezec wybor mojej konfiguracji.

Z gory dziekuje za pomoc,

Artur Sas
artursas_at_poczta.wp.pl