Re: Re: Abit BE6-2 czasem nie widzi karty graficznej

Autor: Robert Miekwicz (robertm_at_obywatel.pl)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 17:51:05 MET DST

> Wskad ja to znam. mam to samo, podobnie jak conajmniej kilka innych osob.

> Mam podobne problemy z BE6-II. Kupilem wczoraj jakis no-name zasilacz i
jakos
> to chodzi.
> Czasami mam czarny ekran po reatarcie. Wtedy pozostaje tylko przycisk na
> obudowie.Zdarza sie rowniez, ze komputer sam sie nie restartuje po
zapisaniu
> danych w biosie - czarny ekran.
> Tragedia.
>
> J.Czajka

Taaaa widze , ze nie taki Abit dobry jak go maluja....
Chyba najwiecej problemow wystepuje wlasnie z ta plyta - spojrzcie na
posty.....
A to SB Live nie dziala, a to zasilacz nie taki.. co chwile cos... Ja tam
dla siebie czekam na
jakas inna plyte - BE6-2 stwarza wiecznie jakies problemy

Tylko jak to wytlumaczyc klientowi.....
Franz