Re: Odp: Abit BE6-2 czasem nie widzi karty graficznej

Autor: Jacek (jacek_at_itma.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 14:01:12 MET DST

Wskad ja to znam. mam to samo, podobnie jak conajmniej kilka innych osob.

> Ogolne wnioski sa takie ze trzeba do tego Abita wpakowac jakis beznadziejny
> zasilacz !!!!!!!!!!!!!! moze to jest dziwne ale z dobrymi zasilaczami
> Enlight, Chieftaic itd po prostu ta plyta ma jakies problemy. Paranoja, nie
> pierwsza i nie ostatnia jezeli chodzi o Abia Be6-2

Mam podobne problemy z BE6-II. Kupilem wczoraj jakis no-name zasilacz i jakos
to chodzi.
Czasami mam czarny ekran po reatarcie. Wtedy pozostaje tylko przycisk na
obudowie.Zdarza sie rowniez, ze komputer sam sie nie restartuje po zapisaniu
danych w biosie - czarny ekran.
Tragedia.

J.Czajka