Re: Plyta Asus P3V4X

Autor: Pszemol (Pszemol_at_polbox.com)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 16:32:22 MET DST

"Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote in message

> Na odwrot - 2 zbocza, 66MHz.

Zgadza się - AGP 4x to zdublowany zegar a AGP 2x to dwa zbocza.
Sorry... I dzięki za korektę. Ciągle jestem jeszcze zielony :-)

> Bo liczba przesylanych danych nie przekracza wciaz mozliwosci AGP x2.
> I imho dlugo jeszcze nie bedzie.

Rozumiem, że dotyczy to również najszybszych komputerów pc jakie dziś istnieją?

p.s.
Kodując swoje artykuły news w quoted-printable utrudniasz cytowanie odpowiedzi
użytkownikom Outlook Expressa... a wiec zdecydowanej większości czytelników.
Jeśli możesz to ustaw MIME na 8bit a wszyscy będą zadowoleni.