Re: Jak zainstalować Windows 98 i Windows NT 4.0 na

Autor: Jacek (jacek_at_itma.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 12:15:41 MET DST

> Jesli chcesz miec koniecznie fat32 na partycji z win98, to po jej instalacji
> utworz
> druga partycje primary, zrob ja aktywna(ta z win98 zostanie ukryta) i
> instaluj NT.
> Po instalacji aktywuj pierwsza partycje i zainstaluj jakiegos bootmanagera
> np. tego z Partition Magic

A moze tak
Zakladam, ze dysk jest czysty - brak partycji.

1.Zaloz partycje primary np. 2GB (nie wiecej niz 8.7) - zainstaluj na nim WIN-NT
na NTFS.
Zainstaluj SP6a. Pozniej mozesz modyfikowac wielkosc partycji NTFS.
2.Zaloz nastepna primary np. 2GB i zainstaluj na nim WIN98 na FAT32.
3.Zaloz BOOT manager np. BOOT MAGIC z PM i ustaw bootowanie NT + 98. Zrob to z
poziomu WIN98.
Prosto i skutecznie.
ja mam na jednym dysku WIN-NT na NTFS, WIN-2k, WIN98-Fat32.
pozdrawiam

J.Czajka