Re: Jak zainstalować Windows 98 i Windows NT 4.0 na jednym dysku ?

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 09:29:07 MET DST

"Spider" <spider_at_interia.pl> wrote in message

> Mam pytanie czy zainstalowanie systemu Windows 98 Second Edition i
> Windows NT (wiem że w przypadku Windows 2000 jest to możliwe ale nie mam
> tyle RAM'u) na jednym dysku twardym jest możliwe ?
> Chciałbym mieć 2 rodzaje partycji NTFS i FAT 32. Posiadam program do
> partycji Partion Magic 5.0.

Pierwsza aktywna partycje musisz miec w fat16 lub ntfs jesli chcesz
startowac
z bootmenagera NT.
Zainstaluj win98 na fat16 (pierwsza aktywna partycja primary).
Nastepnie zainstaluj NT na jakiejs innej partycji. Bootmanager NT doda win98
do menu startowego.

Jesli chcesz miec koniecznie fat32 na partycji z win98, to po jej instalacji
utworz
druga partycje primary, zrob ja aktywna(ta z win98 zostanie ukryta) i
instaluj NT.
Po instalacji aktywuj pierwsza partycje i zainstaluj jakiegos bootmanagera
np. tego z Partition Magic

Roger