Odp: UPS "APC Network Powercell" - jaki do niego dobrać software (Linux/Windows)?

Autor: Piotr Tomczyk (petek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Jun 2000 - 00:32:48 MET DST

Użytkownik Robert Polkowski <rpol_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:FAq%4.8891$qi.229588_at_news.tpnet.pl...

> Użytkownik Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:393D47F8.4DEFE9D1_at_PolBox.com...

> dyskusyjnych
> message

> Tu tylko pomorze Ci (jka sam sie nie znasz) jakis kumowaty elektronik.
> Trzeba UPSa rozebrac, zorientowac sie co dochodzi do gniazda RS'a.
> Jak nie bardzo wiadomo co, to podlaczac miernik i sprawdzac czy pojawiaja
> sie jakies stale poziomy napiec na wyjsciu w zaleznosci od np. braku
> zasilania itp.

Ja mam taki sam problem! Ale juz wiem, ze UPS APC maja dwa tryby pracy. W
pierwszym "smiple" dane sa przesylane w sposob dosc prosty (jest prund to
pin ilestam tyz ma prund), a drugi "smart" przesyla troche wiecej danych
(moc wyjsciowa, napiecia, stan baterii). Tylko jak go qrna podlaczyc. Moj
UPS tez jest z demobilu i tez jestem na nieorginalnym kablu. Poprostu
przedluzacz do RS. W instrukcji mam opis jak w trybie "simple" co i na
ktorym sie dzieje, ale nie mam jak zrobic kabel!

_____Piotr Tomczyk / Pet_____
petek_at_poczta.onet.pl
www.pet.z.pl
ICQ: 26636039 ircx.pl #hades