Odp: UPS "APC Network Powercell" - jaki do niego dobrać software (Linux/Windows)?

Autor: Robert Polkowski (rpol_at_kki.net.pl)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 13:44:37 MET DST

Użytkownik Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:393D47F8.4DEFE9D1_at_PolBox.com...

> No tak, mądrze powiedziane,
> ale gdzie się tego dowiedzieć skoro nawet na witrynie APC nie ma już tego
> modelu?

Tu tylko pomorze Ci (jka sam sie nie znasz) jakis kumowaty elektronik.
Trzeba UPSa rozebrac, zorientowac sie co dochodzi do gniazda RS'a.
Jak nie bardzo wiadomo co, to podlaczac miernik i sprawdzac czy pojawiaja
sie jakies stale poziomy napiec na wyjsciu w zaleznosci od np. braku
zasilania itp.