Re: VooDoo 3 3000

Autor: Grupa dyskusyjna (spec_at_krakow.cc)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 21:30:01 MET DST

Napisz mi na priwa spec_at_krakow.cc czy twoj tv obsługuje s-video iczy masz
rospiske euroalacza i czy masz przejsciowke z s-wido na vhs.podaj adres do
siebie i napisze ci co zrobić.Prawdopodobienstwo uszkodzenia karty jest
bardzo znikome.

wih

Użytkownik Kaczmarz Grzegorz <grzkac_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:iC1%4.3117$qi.82431_at_news.tpnet.pl...