VooDoo 3 3000

Autor: Kaczmarz Grzegorz (grzkac_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 09:19:42 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczów,

Posiadam kartę VooDoo 3 3000 AGP. Owa karta posiada wyjście S-Video
umożliwiające podłączenie do telewizora i tu zaczyna się mój problem.
Kabel mam w porządku - sprawdzony. A telewior po przełączeniu na AV
pozostaje ciemny.
Wydaje mi się że może chodzi o ustawienia w soft-cie. Przstawiałem
kartę na wyjście TV bez rezultatu. Przestawiałem na różne systemy
też nic.
Może po prostu robię coś źle w ustawieniach. jeśli ktoś z Was posiada taką
kartę ustawioną na TV prosiłbym o pomoc.
Z góry dziękuję.