Re: Live! vs Vortex2

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 17:46:44 MET DST

Tomasz Stafinski wrote:

>OOOO!!! Alsa?

niestety nie, alsa nie ma nawet bass/treble (za to ma midi i lepszą
jakość), a wsparcie dla efektów powoli pojawia się w driverach
Creative, jest program "compiler" który karmisz programem dla emu10k1
i potem go odpalasz, niestety nie jest to jeszcze zbyt dopracowane,
ale kilka dni temu ktoś zrobił alternatywny "compiler" i dołączył
kilka efektów (flanger, delay)
jak tylko skończy się sesja to zabiorę się i za OpenGL i za Live,
bo wkurza mnie już ta długa bezczynność :-|