Re: duze IBMy

Autor: Muad'Dib (mbartoszek_at_controlp.tarnow.pl)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 07:23:30 MET DST

Glina wrote:
> Jedni pisza ze seagaty sa bardzo awaryjne , zdazaja sie tacy co mowia to o
> IBMach. Ja mimo to uwazam ze kazdy dysk moze pasc a to z powodu ze jest to
> jedyna czesc mechaniczna komputera ktora do tego jest ciagle uzywana.
> Wniasek jest jeden : Quantum - one nikomu nie padaja ;)))

O ile nie przegapilem czegos, to widze ze nie padaja dyski Fujitsu,
jeszcze nie widzialem posta z takim oswiadczeniem. M.in. dlatego
gdy ostatnio kupowalem dysk, to wlasciwie nie mialem wyboru.
IBM byl za drogi i zostal tylko Fujitsu.
Co do Seagate, to mam model zaprzeczajacy tezom o padliwosci tychze.
4-letni Medalist 1,28 od pewnego czasu uzywany jako przenosny,
jeszcze mnie nigdy nie zawiodl. Ale oczywiscie to moze byc wyjatek.
Pozdrawiam.
Muad'Dib