Re: duze IBMy

Autor: Glina (glina_at_promail.pl)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 17:48:18 MET DST

> Pytanie pomocnicze, co jest lepsze 2 x 28.5mb barakuda czy 1 x 18gb IBM?
> Szybkość z takich czy innych względów taka sama.

pytanie pomocnicze
co lepsze
26mb/s barracudy 28gb
czy moze
40mb/s Ultrastara 36lzx czy tez Quantum Altas 10k2 36gb

A tak btw to ta dyskusja nie ma sensu bo porownujemy dwie rozne klasy i do
tego dwa rozne typy dyskow. Ja zrazilem sie do seagata po tym jak padly mi 2
Cheetachy (o identycznych parametrach do mojego IBMa) , a ultrastar dziala
rok i mam do niego zaufanie ( i do tego jest cichszy od seagata , wydajnosc
identyczna)
Jedni pisza ze seagaty sa bardzo awaryjne , zdazaja sie tacy co mowia to o
IBMach. Ja mimo to uwazam ze kazdy dysk moze pasc a to z powodu ze jest to
jedyna czesc mechaniczna komputera ktora do tego jest ciagle uzywana.
Wniasek jest jeden : Quantum - one nikomu nie padaja ;)))

Pozdrawiam . Glina