Re: Samoczynny reset kompa -help !

Autor: Robert Gołębiewski (herodot_at_2a.pl)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 04:23:35 MET DST

Ja całkiem niedawno byłem pewien, ze moje resety byly spowodowane
temperaturą do czasu - wczoraj - gdy nagrywarka zmarła smiercia naturalna -
czyli przestala reagowac na zasilanie. Wszystko w srodku przestalo sie
gryzc.
Swoja droga - gdzie mozna to naprawic - Samsung SCW-230?

--
Pozdrawiam serdecznie
Robert Gołębiewski