Odp: Samoczynny reset kompa -help !

Autor: //Tomek// (thnet_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 14:32:12 MET DST

Witam !!!

Tak sobie czytam ten wątek i przypomina mi się podobny numer - samoczynne
resety. Przyczyna była prozaiczna - wahania napięcia sieci 220 V - to nie

Załapałem o co chodzi gdy miałem włączona lampkę na biurku do tego samego
gniazda co komputer - lampka lekko przygasała i w tym momencie reset :))))))

Może u Ciebie przyczyna jest inna ale taką możliwość też weź pod uwagę.

--
Tomek
thnet_at_poczta.onet.pl