Re: nagrywarka - czy dobra?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 17:07:30 MET DST

"Ever" <ever_at_podspodem.art.pl> wrote in message news:Pine.LNX.4.21.0006060944020.21183-100000_at_esperal.geoteko.com.pl...
> zreszta nawet jak bym mial zamiar nagrywac 1500 plytek dziennie z pirackim
> softem to jest to raczej moja sprawa (i ew. organow scigania:>), a tutaj
> chcialbym sie jedynie (i po co ja tlumacze rzeczy tak
> oczywiste?) dowiedziec czy sprzet ktory mam zamiar kupic jest w miare
> niezawodny i bezawaryjny.

Nie, to nie jest Twoja sprawa, bo gdybyś był piratem, to ja czy inni
pomagalibyśmy Ci w przygotowaniach do przestępstwa a więc bylibyśmy
współwinni. Dlatego wolę się upewnić, że piratem nie jesteś aby mieć
ochotę w ogóle Ci pomóc.

> trudno w to uwierzyc ale to pierwsze:> nikt nie jest doskonaly i nie zna
> sie na wszystkim. gdybym sie znal na nagrywarkach to bym nie wysylal
> zapytania o nie na grupe.

Czy Ever to Paweł?

> hehehe... czy ty myslisz, ze ktorykolwiek pirat bawil by sie w 'mydlenie
> oczu Pszemolowi' ? :))))

Tak - taki pirat, który ma resztki sumienia które go kłują w serce...
Czyli przeważnie tylko początkujący pirat, taki co to nagrywa 50
na miesiąc... bo potem skrupułów już pewnie się pozbywają i ich
miejsce zastępuje tupet.

p.s. kodując w quoted-printable utrudniasz cytowanie wszystkim
użytkownikom Outlook Expressa, a więc około 70% uczestnikom usenetu.
Wybierz się na witrynkę http://www.trzcionk.alpha.net.pl/niusy/
i ustaw sobię proszę czytnik abyś pisał w 8bit.