Odp: upgrade dla w95 (nie osr)

Autor: PawelG (pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Tue 06 Jun 2000 - 07:25:29 MET DST

Użytkownik gRaNdaLf <grandalf_at_promail.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:393bdec1.34076349_at_news.tpsa.pl...
> jest notebook toshiba satellite pro 4200, ale musze na nim
> zainstalowac w95 (nie osr). problem w tym, ze o ile wiem to zwykla
> winda nie obsluguje AGP, a w tym notebooku jest karta agp -
> przynajmniej tak pisze we wlasnciwosciach w98 zainstalowanej na
> drugiej partycji.
> czy jest jakis upgrade dla w95 (na stronach toshiby nie ma),
> umozliwiajacy instalacje takiej karty?
> lub moze jakies inne sztuczki?
>
> po zainstalowaniu na sztywno sterownikow dla tej karty winda juz nie
> wstaje - ekran sie rozjezdza i zima.

Musisz szukac dodatku do USB nie AGP - i jeszcze jedno jak masz W95 po
Polsku - to musisz zainstalowac dodatek USB tez Polski - inaczej skopia Ci
sie "ekrany systemowe" i bedzie zamiast otworz - open .

            Pawel Galazka
pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl