Odp: Amiga i dodatkowy RAM

Autor: Mariusz (amvid_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Jun 2000 - 18:08:06 MET DST

Nigdy 500 nie mialem wiec nie wiem. Mysle ze to byla samodzielna przerobka
jakiegos amiganta. Z tego co pamietam pamiec chip to pamiec do obslugi
grafiki i muzyki, natomiast fast do pracy programow.
Pogadaj z gosciem z firmy SOFTSTUDIO z Krakowa. On sprzedaje Amigi/osprzet.
Ma tez strone www. Telefon do niego 012 6485150, Piotr Stepien.
Pozdrawiam, Mariusz.

Użytkownik Piotr Traczykowski <ptracz_at_ippt.gov.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8hge0i$egp$1_at_sunsite.icm.edu.pl...