Re: za ile kupic komputer z Celeronem 400

Autor: Marcyn (marcyn_at_kopnet.gliwice.pl)
Data: Mon 05 Jun 2000 - 17:59:39 MET DST

> Tutaj powinien się ozwać mój znajomy, który mimo moich rad co do

eee to o mnie ;)

> zakupu K6-2 kupił Celerona 300A z myślą o kręceniu go na 450 MHz.
> I nic. Procesor niezależnie od chłodzenia i napięcia zasilania
> wysiada na szynie 100 MHz na jego płycie. Na innych daje się go
> trochę ustabilizować, ale też nigdy do końca. Szyn 75 i 83 nie
> może używać, bo mu dysk Seagate nie wytrzymuje. I co? Ma super-
> szybkiego Celerona 300, podczas gdy K6-2 400 można choćby mnożnikiem
> podciągnąć na 450 czy 500.

eee pieprzy ;))
nigdy sie POWAZNIE za to nie zabralem - ale fakt faktem, ze mam pecha gdyz
na mojej plycie na standardowym zasilaniu nic nie wskoram - z kolei u kumpla
na Abicie chodzi BEZPROBLEMOWO !

a poza tym po co mi 450 ?? - skoro do tego co robie wystarcza 300 ;)

chociaz AMD jest bardzo tani .... - eee wole Intela ... no chyba, ze
Athlon - no ...

pozdrawiam
=>|| Marcin Cyngler
=>|| mailto:marcyn_at_kopnet.gliwice.pl